Δευτέρα, 18 11, 2019

Αριθμολογική αποκωδικοποίηση του αρχαίου θεάτρου της Επιδαύρου

ή

Πώς οι αρχαίοι Έλληνες μάς άφησαν κρυμμένα μηνύματα για την ανοδική μας πορεία στο γήινο πεδίο

 

Το θέατρο κτίσθηκε για ψυχαγωγία (αγωγή της ψυχής) και όχι για διασκέδαση (διασκορπισμός των ψυχικών δυνάμεων στην αναζήτηση αλλαγής πορείας από την καθημερινότητα) των ασθενών του Ασκληπιείου και των επισκεπτών.
 
Οι αρχαίοι Έλληνες πίστευαν ότι η παρακολούθηση θεάτρου αποτελούσε μέσο θεραπείας, διότι είχε ευεργετικά αποτελέσματα για τη ψυχική και κατ' επέκταση τη σωματική υγεία των ασθενών.

 

Χωρίζεται σε δύο μέρη. Το κατώτερο έχει 34 σειρές καθισμάτων και 12 κερκίδες. Το ανώτερο μέρος έχει 21 σειρές καθισμάτων και 22 κερκίδες.

Σύμφωνα με την Πυθαγόρεια Αριθμολογία οι αριθμοί αυτοί συμβολίζουν τα εξής:

Κάτω διάζωμα 

3 : ο αριθμός της έκφρασης εαυτού, της δημιουργικότητας, της ολοκλήρωσης.

4 : ο αριθμός του γήινου πεδίου. Εκφράζει τη σταθερότητα, την αυτοπειθαρχία, τη λογική σκέψη, την οργανωτικότητα.


3+4=7 : ο αριθμός της εσωτερικής σοφίας και της 
πνευματικής τελειότητας

12: ο αριθμός της Κυβερνητικής Τελειότητας. Ειναι συνδεδεμένος με το Νόμο, τη Διοίκηση, την Κυβέρνηση των Ουρανών. Γι αυτό η Γη είναι στην επιρροή του δωδεκαδικού συστήματος και βλέπουμε ένα μεγάλο πλήθος συμβολισμών με το 12 (12 μήνες, 12 ζώδια, 12 μαθητές του Χριστού, 12 άθλοι του Ηρακλή, 12 ευαγγέλια...).

 Άνω διάζωμα

21: είναι μυστικός αριθμός της κοσμικής συνείδησης ( το 2 είναι η θηλυκή ενέργεια του σύμπαντος, που εκπροσωπεί τη διαίσθηση, τη φαντασία, το άνοιγμα στην αγάπη και το 1 είναι η αρσενική ενέργεια του σύμπαντος που εκπροσωπεί τη δύναμη, τη δράση, την πρωτοβουλία και την αποφασιστικότητα).

22 : είναι κυρίαρχος αριθμός  και συμβολίζει την κυριαρχία στο Νοητικό επίπεδο. Είναι η ανάπτυξη της λογικής και της διπλωματικότητας που έχει σαν αποτέλεσμα τη συσχέτιση του Φυσικού με το Νοητικό επίπεδο. Εκφράζει την επιτυχία των Πνευματικών στόχων και των Κοσμικών Θελήσεων που γειώνονται στον κόσμο της ύλης.

 

Άρα

Ο άνθρωπος μέσα από τη δράση της καθημερινότητας του (4) εκφράζει τον εαυτό του, δημιουργεί και ολοκληρώνει τους στόχους του (3) και χρησιμοποιώντας την εσωτερική του σοφία (7) μαθαίνει να κυβερνά τον εαυτό του (12).

Μόνο αν μάθει να κυβερνά τον εαυτό του στην καθημερινότητα, θα μπορέσει να ανέβει προς τα επάνω (συμβολικά στο επάνω διάζωμα).

Έτσι θα καταφέρει να ισορροπήσει τα θηλυκά και αρσενικά στοιχεία μέσα του (21)δηλαδή να ενεργοποιήσει και τα δύο ημισφαίρια του εγκεφάλου του και τότε θα μπορέσει να κυριαρχήσει στο νοητικό του πεδίο (22) και να απαλλαγεί από την τυραννία του «σαρκικού νου» (λανθασμενές πεποιθήσεις, παρανοήσεις, προκαταλήψεις, δεσμεύσεις, κατώτερα συναισθήματα, κλπ. ) που είναι η αιτία των περισσοτέρων ψυχοσωματικών προβλημάτων.

 

Πρακτικά στο κάτω διάζωμα καθόντουσαν οι ιερείς και οι άρχοντες και στο άνω διάζωμα ο λαός.
Η αρχιτεκτονική όμως του θεάτρου με την έξοχη ακουστική (οι θεατές που κάθονται και στις πιο απομακρυσμένες θέσεις ακούν άνετα ό,τι λέγεται στην ορχήστρα - σκηνή) περιέχει τα δικά της κωδικοποιημένα μυστικά για τους ανά τους αιώνες αναζητητές Πνευματικών μηνυμάτων και αληθειών!

Share
A- A A+
Powered by Friktoria